دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

اندازه: نامشخص

دسته بندی: -

قیمت: 12000 تومان

تعداد نمایش: 128 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

به روز رسانی در: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

در ﻓﺼﻞ اول ،ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻋﻨﺎﺻﺮ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﻗﺪرت ﻣﯽ ﭘﺮدازﯾﻢ .

در فصل دوم به ﮐﻨﺘﺮل ﺗﻮان اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎی ﮔﺮداﻧﻨﺪه ﻣﻮﺗﻮر اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ و ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻮﺗﻮر اﻟﻘﺎﯾﯽ و ﻧﺤﻮه ﻋﻤﻠﮑﺮد و ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت آن ﺑﭙﺮدازﯾﻢ.

در ﻓﺼﻞ ﺳﻮم در ﻣﻮرد ﺳﯿﮑﻠﻮﮐﺎﻧﻮرﺗﺮﻫﺎ ﺑﺤﺚ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻬﻤﯽ از اﯾﻦ ﭘﺮوژه را در ﺑﺮﻣﯽ ﮔﯿﺮد.

ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻓﺮﮐﺎﻧﺲ ﻣﻨﺒﻊ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻓﺮﮐﺎﻧﺲ دﯾﮕﺮ)ﻣﻌﻤﻮﻻ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ(اﺳﺖ و ﮐﺎرﺑﺮد ﻋﻤﺪه آن درﻣﻮرد ﮐﻨﺘﺮل دور ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎی اﻟﻘﺎﯾﯽ و دراﯾﻮﻫﺎی آن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮد وﺳﯿﻊ اﯾﻨﻮرﺗﺮﻫﺎ در ﺻﻨﻌﺖ و ﺑﻪ وﯾﮋه در دراﯾﻮﻫﺎ ﮐﻨﺘﺮل دور،در ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم ﺳﻌﯽ ﺧﻮاﻫﯿﻢ ﮐﺮد ﯾﮏ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺟﺎﻣﻌﯽ را در ﻣﻮرد اﯾﻨﻮرﺗﺮﻫﺎ ﺑﻪ ﺧﻮاﻧﻨﺪﮔﺎن ﮔﺮاﻣﯽ اراﺋﻪ دهیم.

دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

اﯾﻨﻮرﺗﺮﻫﺎ و ﺳﯿﮑﻠﻮﮐﺎﻧﻮرﺗﺮﻫﺎ دو ﺟﺰء اﺻﻠﯽ و ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻬﻢ ﺻﻨﻌﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﻗﺪرت را ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ.

در ﺑﺨﺶ آخر این ﭘﺮوژه ﺑﻪ دراﯾﻮﻫﺎی ﮐﻨﺘﺮل ﺗﻮان ﻟﻐﺰﺷﯽ و ﺑﺎزﯾﺎﻓﺖ آن اﺧﺘﺼﺎص دارد. ﮐﻪ از ﺟﻤﻠﻪاﯾﻦ دراﯾﻮﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ دراﯾﻮر ﮐﺮاﻣﺮ و ﺷﺮﺑﯿﻮس اﺷﺎره ﻧﻤﻮد.

دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

فهرست مطالب :

فصل ۱-الکترونیک قدرت

۱-۱-مقدمه

۱-۲-عناصرالکترونیک قدرت

۱-۲-۱-دیود

۱-۲-۲-تریستور دو سیمه یا دیود

۱-۲-۳-تریستور سه سیمه یا

۱-۲-۴-تریستور با گیت خاموش شونده (یاGTO)

۱-۲-۵-دایاک

۱-۲-۶-تریاک

۱-۲-۷-Short frequency (fs.f)

۱-۳-انواع مدارهای الکترونیک قدرت

۱-۳-۱-یکسوکننده ها

۱-۳-۲-مبدلهایacبهdc

فصل ۲-موتورهای القایی

۲-۱-مقدمه

۲-۲-مدار معادل موتورهای القایی

۲-۳-مشخصات کارایی

۲-۴-مشخصه گشتاور-سرعت موتور القایی

۲-۵-روشهای کنترل دور موتور القایی

۲-۵-۱-کنترل ولتاژ استاتور

۲-۵-۲-کنترل ولتاژ روتور

۲-۵-۳-کنترل فرکانس

۲-۵-۴-کنترل ولتاژ و فرکانس

۲-۶-مدار معادل هارمونیک موتور القایی

۲-۷-مدارهای معادل تقریبی برای محاسبات جریان هارمونیکی

۲-۸-جریان های هارمونیک

دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

فصل ۳-سیکل و کانورتر(مبدل فرکانس)

۳-۱-مقدمه

۳-۲-نحوه عملکرد مبدل کاهنده فرکانس

۳-۳-سیکل و کانورتر تکفاز

۳-۴-عملکرد گروه مسدود

۳-۵-انواع سیکل و کانورتر

۳-۵-۱-سیکل و کانورتر پوش

۳-۶-ویژگی های سیکل و کانورتر

۳-۶-۱-شکل موجهای ولتاژ

۳-۷-بررسی عملکرد یک موتور القایی روتور سیم پیچی شده دو سو تغذیه ای(WRIM)در اتصال با سیکل وکانورتر

۳-۷-۱-بازده و ضریب توان برحسب ولتاژ بار

۳-۷-۲-شکل موجهای ولتاژ و جریان

۳-۸-خصوصیات سیکل و کانورتر در شرایط هدایت ناپیوسته

۳-۹-اثرات اندوکتانس منبع برعملکرد سیکل و کانورتر

۳-۱۰-واکنش شبکه در برابر سیکل و کانورتر

۳-۱۰-۱-ضریب توان

۳-۱۱-روابط مداری سیکل و کانورتر

۳-۱۱-۱-روابط ضریب توان و جابجایی

۳-۱۲-مزایا و معایب سیکل و کانورتر

۳-۱۲-۱-معایب

دانلود پروژه تحلیل موتورهای القایی و مبدل فرکانسی موتورها

فصل ۴-اینورترهای با مدولاسیون پهنای پالس

۴-۱-مقدمه

۴-۲-دسته بندی اینورترها

۴-۲-۱-اینورتر تکفاز با سر وسط

۴-۲-۲-اینورتر پل تکفاز

۴-۲-۳-اینورتر پل سه فاز

۴-۳-قدرت برگشتی اینورتر

فصل ۵-درایوهای کنترل کننده توان لغزش

۵-۱-مقدمه

۵-۲-کنترل دور موتور القایی روتور سیم پیچی شده بکمک سیستم بازیافت انرژی لغزشی

۵-۳-درایو کرامر استاتیک

۵-۴-دیاگرام فازوری عملکرد درایو

۵-۴-۱-بهبود ضریب توان درایو کرامر استاتیک

۵-۵-درایو شربیوس استاتیک

۵-۵-۱-مد۱: حالت موتوری زیر سنکرون

۵-۵-۲-مد۲: حالت موتوری فوق سنکرون

۵-۵-۳-مد۳: حالت مولدی زیر سنکرون

۵-۵-۴-مد۴: حالت مولدی فوق سنکرون

۵-۶-هارمونیک و گشتاورهای هارمونیکی

 

پاسخ دهید