شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

اندازه: نامشخص

دسته بندی: - -

قیمت: 25000 تومان

تعداد نمایش: 42 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۴ خرداد ۱۳۹۷

به روز رسانی در: ۴ خرداد ۱۳۹۷

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

 

تعداد صفحات : ۱۲۴

فرمت: word

 

همراه با گسترش جوامع امروزی، ظهور خودروهای هیبریدی نقطه عطفی در کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی به شمار می رود، بطوریکه این خودروها می توانند با به همراه داشتن یک منبع ذخیره ساز با قابلیت شارژ مجدد از هر خروجی الکتریکی، علاوه بر کاهش مصرف سوخت ، در زمینه های پشتیبانی و تزریق انرژی به شبکه سراسری موثر واقع شوند.

این تحقق چنین امری را با معرفی یک واسط دوطرفه بین شبکه و خوردو هیبریدی بررسی می نماید. ساختار شارژر مجتمع بر اساس استفاده از سیم پیچ های استاتور ماشین سنکرون مغناطیس دائم به جای بهره گیری از سیم پیچ های اضافی در مدار، طراحی و ارائه شده است. این شارژر قادر به عملکرد با ضریب توان واحد می باشد بطوریکه عملکرد دوطرفه برای کاربردهای انتقال توان از خودرو به شبکه میسر می باشد. همچنین در این پروژه با بدست آوردن معادلات مدل و انجام شبیه سازی در محیطSIMULINK/MATLAB، مدلی از سیستم مورد نظر بدست آمده و با اعمال روش کنترلی جهت گیری ولتاژ خواهیم دید که سوئیچینگ یکسوکننده و ولتاژ لینک dc با راحتی قابل کنترل می باشد .

شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

 

فهرست

فصل ۱معرفی

۱-۱-مقدمه۱۱

۱-۲-پیشینه و کارهای انجام شده ۱۱

فصل ۲-خودرو هیبریدی

۱-۱-پیشگفتار۱۱

۲-۲-تاریخچه۱۱

۲-۱-اجزای سیستم هیبریدی بنزینی – الکتریکی ۲۲

۲-۴-مقایسه عملکردی خودروهای برقی خالص و خودروهای هیبرید ۲۱

۲-۱-باتری خودرو هیبریدی ۲۱

۲-۱-خلاصه

شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

۲۴فصل ۱-مروری بر شارژرهای مجتمع استفاده شده در خودروها ۲۱

۱-۱-مقدمه۲۱

۱-۲-خودرو هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه۲۱

۱-۱-شارژر باتری درکاربردهای خودرو ۲۱

۱-۴-نمونه هایی از مبدل های مجتمع ۲۱

۱-۴-۱-توپولوژی دو اینورتر با دو موتور ۲۱

۱-۴-۲-توپولوژی دو اینورتر برای درایو یک موتور ۱۲

۱-۴-۱-توپولوژی یک اینورتر برای درایو یک موتور ۱۱

۱-۴-۴-شارژر مجتمع با استفاده از موتور AC با سیم پیچی شکسته (Split) 11

۱-۴-۱-شارژر باتری مجتمع برای خودرو الکتریکی چهار موتوره ۱۱

۱-۴-۱-شارژر مجتمع ایزوله با استفاده از موتور القایی سیم پیچی شده ۱۳

۱-۴-۱- مقایسه شارژرهای مجتمع۱۳أ

شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

فصل ۴- بررسی قسمت های مختلف یک شارژر مجتمع ۴۱

۴-۱-مقدمه۴۱

۴-۲-موتور سنکرون مغناطیس دائم ۴۱

۴-۲-۱- مفدمه ۴۱

۴۲ Permanent Magnet (PM) Machine ماشین مغناطیس دائم-۲-۲-۴

۴-۲-۱-ماشین مغناطیسی سطح سینوسی SPM

۴۱ Permanent Magnet Synchronous Motor موتور سنکرون مغناطیس دائ-

۴-۲-۴-۱-مدار معادل موتور PMSM در قاب abc 44

۴-۱-یکسوکننده سه فاز ۴۱

۴-۱-۱- مقدمه ۴۱

۴-۱-۲- عملکرد حالت دائمی. ۴۳

۴-۱-۱- مدل ریاضی۴۱

۴-۱-۱-۱-تعریف ولتاژ و جریان ورودی ۴۱

۴-۱-۱-۲-مدل abc یکسوساز…

۴-۱-۴- محدودیت ها

۴-۱-۴-۱-حداقل ولتاژ لینک dc

۴-۱-۴-۲- حداقل ولتاژ لینک DC و اندوکتانس

DC-DC مبدل

۴-۱-باتری

۴-۱-۱- مقدمه

۴-۱-۲- انواع باتری ها

۴-۱-۲-۱-باتری سرب-اسید

۴-۱-۲-۲-باتری هیدرید نیکل-فلز

۴-۱-۲-۱-باتری لیتیوم-یون

۴-۱-۲-۴-باتری نیکل-روی

۴-۱-۲-۱-باتری نیکل-کادمیوم

۴-۱-۱-مدل باتری در حال شارژ

۴-۱-۴-تعریف روایط مدل باتری

۴-۱-خلاصه

ب

فصل ۱- مدلسازی و شبیه سازی شارژر مجتمع

۱-۱-مقدمه

۱-۲-شبیه سازی شارژر با ورودی تکفاز

۱-۱-شبیه سازی شارژر با ورودی سه فاز

۱-۴-شبیه سازی مبدل متصل به شبکه

۱-۴-۱- بلوک کنترلی

۱-۴-۲-بلوک PWM سینوسی

۱-۴-۱- مدل باتری

۱-۴-۴-مدل مبدل )همراه با مدل باتری و ماشین الکتریکی( و شبکه

۱-۴-۱- تحقق

۱-۴-۱-۱-ولتاژ شبکه

۱-۴-۱-۲-حداقل ولتاژ لینک dc

۱-۴-۱-۱-مقدار اندوکتانس

۱-۱-نتایج شبیه سازی

۱-۱-۱-بررسی نتایج شبیه سازی

۱-۱-خلاصه

فصل  جمع بندی و ارائه پیشنهادات

۱-۲-پیشنهادات

۱-۲-۱- روش مدولاسیون

۱-۲-۲- آزمایش عملی

۱-۲-۱- پیاده سازی

 

 

شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در ساختار شارژر خودروهای هیبریدی با قابلیت اتصال به شبکه PHEV

پاسخ دهید